wtorek, 26 lipca 2011

Po czwarte... "Wybór Drogi"


WYBÓR DROGI
Czwarte opowiadanie mojego autorstwa (megii24) 
Rozpoczęłam pracę nad nim w lutym 2011 roku

Nowa opowieść... Historia ze snu...
Prawdziwa?

Mężczyzna,
Czy wie od razu, że to ta jedyna?
A może zwleka z decyzją?
Potrzebuje czasu?
Dowodów?
Albo jeszcze czegoś innego?
Kiedy rozumie, że spotkał przeznaczoną mu partnerkę?

A kobieta?
Polega na emocjach?
Czy raczej racjonalnie podejmuje decyzję o byciu razem?

Jak powinno być?
A jak się zdarza?

Zmęczona "niekończącą się przygodą" z opowiadaniem "Czy masz w sobie tyle sił..." rozpoczęłam pisanie tej opowieści. Jednak okazało się, że nie bardzo wychodzi mi jednoczesna praca nad dwoma różnymi (także w formie) historiami... Zatem postanowiłam: zakończyć poprzednie opowiadanie, a dopiero później zabrać się za "Wybór Drogi". Dobry plan...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz