wtorek, 26 lipca 2011

Po pierwsze... "Prosta Historia"

PROSTA HISTORIA
Pierwsze opowiadanie mojego autorstwa (megii24) 
Powstawało od czerwca do września 2009 roku



A to mały "wstępniak":

Był sobie chłopak… i byłam sobie ja…!

On – przystojny do bólu! „Młody bóg!” Mroczny i tajemniczy… przynajmniej tak wtedy myślałam!

A ja? No cóż… Przeciętna uczennica ostatniej klasy liceum. Przeciętna pod każdym względem, ale jakoś do tej pory mi to nie przeszkadzało… Po głębszym jednak zastanowieniu muszę sprostować… Nie byłam przeciętna, byłam wyjątkowa! (przez chwilę napawam się tym pięknym słowem!) Otóż miałam wyjątkowy talent do robienia z siebie widowiska… (och, jestem strasznie kreatywna - tak subtelnie to nazwałam, aż nie mogę uwierzyć…)

A gdybyście pytali? Mam na imię Agnieszka! A on? Tego jeszcze nie zdradzę...

Pewnego dnia stanęliśmy na swojej drodze…

Moje pierwsze "literackie dziecko" - darzę to opowiadanie wielkim sentymentem. Od niego, tak naprawdę, rozpoczęła się moja przygoda z pisaniem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz