wtorek, 26 lipca 2011

Odrobina „prehistorii” [.1.]


Moje tzw. wiersze pisałam dość dawno temu… 
Nie będę liczyć ile to już lat wstecz.
Powiedzmy, że powstawały w czasach, gdy byłam zagniewana na cały świat… A tak właściwie, to zaczynałam już wtedy chyba rozumieć, że mój gniew nic dobrego nie przyniesie… szczególnie mnie samej.
Próbowałam więc swoją frustrację przelewać na papier i nazywać wierszami…
Oto efekt (jeden z wielu, którymi mam zamiar zanudzać te dwie, może trzy osoby, które zajrzą na mojego bloga):


*** MOJE WIERSZE

Nie szukam rymów
szukam słów
wypełniających pustkę.
Szukam sensu istnienia
i ciągle wołam...
bez odpowiedzi.
Chcę czegoś więcej
szukam celu
prawdy w słowach i gestach.
Lecz co znajduję?
Puste słowa
bez treści.

Autorka: megii24

Jest to jedna z pierwszych moich prób literackich, zaliczana przeze mnie do, że się tak wyrażę, „grupy roboczej” zatytułowanej: POSZUKIWANIE SIEBIE...

Zamieszczone tutaj wiersze są w całości moją własnością (megii24)
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Powielanie, kopiowanie i rozpowszechnianie bez pisemnej zgody autorki - ZABRONIONE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz