środa, 29 lutego 2012

Stosik nr 3/2012 - Luty pełen obfitości!!!

fot.  megii24
... i bankructwa, niestety!

Pomimo iż książki w większości pochodzą z wyprzedaży, promocji, przecen i tego typu "okazji" to i tak mocno nadszarpnęły mój budżet na... jakieś przyszłe trzy miesiące :(

W prezentowanym stosiku znalazło się sporo książek, które już kiedyś czytałam, ale... skusiła mnie cena. Są tu także książki przeczytane, które po prostu chciałam mieć na półce.

Zdjęcie bardzo marne, wiem, ale chciałam zaprezentować mój "wieżowiec" w całej okazałości. Ze "sprzętem fotograficznym", którym dysponuję - lepiej się nie dało...

A zatem moje stosisko składa się z następujących pozycji:


1. Pauline Rowson - OGIEŃ i WODA  RedHorse, 2008  (z Allegro)
2. Kay Langdale - JEŚLI NIE MIŁOŚĆ  Książnica  (przecena w księgarni)
3. John Le Carre - ZDRAJCA w NASZYM TYPIE  Sonia Draga, 2011  (wyprzedaż w Kauflandzie)
4. Sophie Hannah - DRUGA POŁOWA ŻYJE DALEJ  G+J, 2010  (z antykwariatu)
5. Zofia Staniszewska - CZAROWNICA z RADOSNEJ  RedHorse, 2008  (z LC)
6. Izabela Sowa - CIERPKOŚĆ WIŚNI  G+J  (z antykwariatu)
7. Christopher Isherwood - SAMOTNY MĘŻCZYZNA  Świat Książki, 2010  (z Allegro) - czytałam wielokrotnie, ale po prostu musiałam mieć!
8. Mija Kabat - GĄSZCZ  Świat Książki, 2011  (z antykwariatu)
9. Alexandra Ivy - KIEDY NADCIĄGA CIEMNOŚĆ  Amber, 2010  (z Allegro) - czytałam, ale chciałam mieć
10. Alexandra Ivy - W OBJĘCIACH CIEMNOŚCI  Amber, 2010  (z Allegro) - czytałam, ale chciałam mieć
11. Alexandra Ivy - ODWIECZNA CIEMNOŚĆ  Amber, 2011  (z antykwariatu) - czytałam, ale chciałam mieć
12. Kate Wild - FERAL  Amber, 2011  (z Allegro)
13. Stephenie Meyer - ZMIERZCH  Wydawnictwo Dolnośląskie  (wyprzedaż w Kauflandzie) - czytałam, ale skusiła mnie cena
14. Stephenie Meyer - KSIĘŻYC w NOWIU  Wydawnictwo Dolnośląskie  (wyprzedaż w Kauflandzie) - czytałam, ale skusiła mnie cena
15. Stephenie Meyer - ZAĆMIENIE  Wydawnictwo Dolnośląskie  (wyprzedaż w Kauflandzie) - czytałam, ale skusiła mnie cena
16. Stephenie Meyer - PRZED ŚWITEM  Wydawnictwo Dolnośląskie  (wyprzedaż w Kauflandzie) - czytałam, ale skusiła mnie cena
17. Marjorie M. Liu - POCAŁUNEK ŁOWCY  Amber, 2010  (z Allegro)
18. Marjorie M. Liu - WOŁANIE z MROKU  Amber, 2011  (z antykwariatu)
19. Beata Biela - WALCZĄC z PRZEZNACZENIEM  Radwan, 2011  (wygrana w konkursie na blogu autorki Walcząc z przeznaczeniem)
20. Nalini Singh - POCAŁUNEK ARCHANIOŁA  Dwójka bez sternika, 2011  (z antykwariatu)
21. Kerrelyn Sparks - WAMPIRY WOLĄ SZATYNKI  Amber, 2010  (wygrana w konkursie u Immory na blogu My fantasy and sci-fi books) - czytałam
22. Rachel Caine, Kristin Cast, Claudia Gry, Nancy Holder, Tanith Lee, Richelle Mead, Cynthia Leitich Smith, Rachel Vincent - NIEŚMIERTELNI  Książnica  (przecena w księgarni)
23. Robin Schone - KOCHANEK  Świat Książki, 2004  (z Allegro) - czytałam, ale chętnie przeczytam ponownie i bardzo chciałam mieć
24. Robin Schone - KOBIETA GABRIELA  Świat Książki, 2004  (z Allegro) - czytałam, ale chętnie przeczytam ponownie i bardzo chciałam mieć
25. Monika Szwaja - MATKA WSZYSTKICH LALEK  Sol, 2011  (wygrana w konkursie na blogu Z miłości do literatury)
26. Christine Fehan - MROCZNA LEGENDA  Amber, 2011  (z LC)
27. Andy McDermott - PIRAMIDA OZYRYSA  Amber, 2010  (z Allegro)
28. Ewa Lenarczyk - W POSZUKIWANIU SZCZĘŚLIWEGO DOMU  Novae Res, 2011  (wygrana w konkursie u Sil na blogu Słowa duże i MAŁE)
29. J.R. Ward - ANIOŁ ZEMSTY  Videograf II, 2011  (z LC) - czytałam
30. JonasJonasson - STULATEK, KTÓRY WYSKOCZYŁ PRZEZ OKNO i ZNIKNĄŁ  Świat Książki, 2012  (wygrana w konkursie na blogu Prowincjonalna nauczycielka)

Na zdjęciu brakuje książki
(która dostała nóżek i tymczasowo powędrowała do mojej siostry):
31. Katarzyna Michalak - ZACHCIANEK  Albatros, 2009  (z LC)  [recenzja]


GORĄCE PODZIĘKOWANIA:
Pięknie dziękuję za zorganizowanie konkursów, w których miałam przyjemność brać udział, a jeszcze bardziej za książki, które udało mi się wygrać.

16 komentarzy:

  1. Zdjęcie może i słabej jakości, ale za to powalające - tak jak ten książkowy stos! Nic tylko troszeczkę pozazdrościć ;) i życzyć miłej lektury :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie robi wrażenie już na miniaturce :) Wystraszyłam się widoku z okna, budynek podobny do mojej szkoły :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale stosisko :) Gratuluje zarówno okazji, jak i wygranych w konkursach! :) No i zazdroszczę kilku pozycji ;)
    Miłego (ponownego) czytania :)

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem porażona objętością stosu. WOW!

    OdpowiedzUsuń
  5. Potężny stos :) Masz dziewczyno szczęście w konkursach!

    OdpowiedzUsuń
  6. niezły wieżowiec...............

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAAAlllllleeeee sssssttttoooossss :D Miłej lektury życzę :) Moje półki raczej nie wytrzymałyby takiej dostawy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie widziałam takiego dużego stosu!!! Wiele książek z niego czytałam. Miłej lektury ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Można tylko pozazdrościć tak wielkiego stosu! Miłego czytania i duuuużo czasu wolnego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubimuczytac.pl przydaje sie do znajdywania fajnych blogów ;D Dodaję do obserwowanych i będę tu często zaglądać. ;D Stos genialny! ;D jak ja bym chciaal takie stosisko!^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujące stosisko :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam Cię do zabawy "Liebster Blog Award". Wszelakie dalsze info znajduje się na moim blogu: http://kochamyczytac.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wielki stos książkowy! :) Tylko pozazdrościć.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie wielkie stosisko! Cudne! Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń