czwartek, 20 października 2011

Zainspirowane... [.1.]


Może kiedyś się przyznam kto mnie zainspirował... ale jeszcze nie dziś!

Pisane dawno temu. Bardzo dawno... ale właśnie te moje "wypociny" wspominam z rozrzewnieniem... Z całkiem dużą "łezką" w oku.

Czy mogłam się wtedy spodziewać, że przez wiele lat będę do nich wracać i wspominać? Nigdy! A jednak się stało... Wspominam!

No cóż... Wiem, że tamta "ja" już nie wróci!


*** NADZIEJA ***

Wychodzi obmyta białym jedwabiem snu
urzeczona nieznanym.


Spójrz jak czysta podąża za słońcem
w sukni utkanej z tęsknoty
przyozdobiona żarem swych pragnień.


Kroczy dumnie
bosko nieziemska
z delikatnością babiego lata.


Rzuca się w przepaść jak ptak
i ginie o zachodzie słońca
niczym Ikar rozkładając swe ramiona.


Autorka:  megii24



*** TĘSKNOTA ***

Stoi z dumnie podniesioną głową
dostojność dębu
i delikatność brzozy
łącząc w nieziemskim duecie.
Czeka samotnie
na pierwszy promień słońca
tak strzeliście prosta
i smutna jak ptak z podciętymi skrzydłami.
Stoi i czeka
z wypalonymi jeziorami oczu
strzałą cierpienia tkwiącą w jej sercu.
Milczy dumna
wypatruje kolejnego wschodu słońca.


                                                      Autorka:  megii24



*** PRZEZNACZENIE ***

Kołatanie do drzwi bezdusznych odpowiedzi.
Jak dźwięk ostatni
jak prośba.
Usłysz je w cichości zagubionego serca
wśród burz zatracenia na swej drodze.


Nie ma powrotów
do miejsc zaklętych w dziecinnej zabawie.


Już czas
zostawić zamknięte drzwi za sobą
i odejść w świetlistą dal
własnego przeznaczenia.


Autorka:  megii24

W moich tajnych (i mniej tajnych) zapiskach te "wierszydła" wrzuciłam do "worka" zatytułowanego TWOJA DROGA.

Zamieszczone tutaj wiersze są w całości moją własnością (megii24)
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Powielanie, kopiowanie i rozpowszechnianie bez pisemnej zgody autorki - ZABRONIONE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz