środa, 5 października 2011

Odrobina "prehistorii" [.3.]


Ciąg dalszy POSZUKIWANIA SIEBIE... zagubionej małolaty czyli mnie wieeeeeki temu! A było to naprawdę bardzo, bardzo, bardzo dawno...

Nie pamiętam już siebie z tamtych czasów.
Byłam wtedy kimś zupełnie innym...
Kimś, kto przestał istnieć!

Ja - z zamierzchłej przeszłości... i ja - kompletnie teraźniejsza... to dwie różne osoby! Czasem chyba nawet nie rozumiem tamtej siebie...

Mimo wszystko jest coś co nas łączy...
Nadal płaczę z tych samych powodów!


*** ŻYCIE ***

Jak ptak
wolny i dziki.
Jak morze
bezkresne i dumne.
Tak chciałabym -
- po prostu żyć...

Autorka:  megii24

*** PAMIĘĆ ***

W noc ciemną
nad wodę przychodzę
by zapomnieć
i poczuć się wolna,
by utopić
swe smutki i żale,
by już nie czuć,
nie pragnąć,
nie pamiętać.
Lecz życie okrutne się zdaje,
dzień wraca mi
rozpacz i trwogę.
W noc ciemna
nad wodę powracam
by zapomnieć...
                                                     Autorka:  megii24 



 *** TĘSKNOTA ***

Pragnień sukienkę
zakładam co dnia
jak obietnicę
i drżę
czy ujrzysz o zmroku
jej blask? 


                                Autorka:  megii24


Zamieszczone tutaj wiersze są w całości moją własnością (megii24)
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Powielanie, kopiowanie i rozpowszechnianie bez pisemnej zgody autorki - ZABRONIONE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz