wtorek, 15 listopada 2011

Stosik nr 3/2011 - "Po babsku" z Antykwariatu!

No cóż... Jestem uzależniona! 
Chyba powinnam zacząć omijać także antykwariaty...

fot.  megii24
1.   Yrsa Sigurdardottir - WEŹ MOJĄ DUSZĘ  MUZA,  2011
2.   Alex Kava - FAŁSZYWY KROK  Mira,  2011
3.   Dixie Browning - PRZYJACÓŁKI  Mira,  2011
4.   Anna Gavalda - PO PROSTU RAZEM  Świat Książki,  2010
5.   Susan Howatch - CIEMNY BRZEG  Książnica,  2007
6.   Sharon Owens - HERBACIARNIA POD MORWAMI  Książnica,  2006
7.   Paul Quarrington - POTĘGA HURAGANU  Sonia Draga,  2006
8.   Josie Lloyd, Emlyn Rees - CHODŹMY RAZEM  Axel Springer  oraz  Zysk i S-ka (Literatura w spódnicy, 2005, tom 13)
9.   Lynda Curnyn - POLOWANIE NA MĘŻA czyli teoria szczelnej przykrywki  Axel Springer  (Literatura w spódnicy, 2005, tom 18)
10.   Clare Naylor - W POGONI ZA ALICE  Axel Springer  (Literatura w spódnicy, 2005, tom 19)
11.   Lynne Barrett-Lee - NA ZAKRĘCIE  Amber,  2001
12.   Jane Moore - Z  ARCHIWUM  EKS  Amber,  2003
13.   Diana Appleyard - PAMPERSY, KAMERA i ON  Amber,  2001
14.   Katy Hayes - ODSŁONY  Amber,  2002
15.   Lisa Jackson - INTYMNOŚĆ  Amber,  2000
16.   Susan Elizabeth Phillips - WŁOSKIE WAKACJE  Amber,  2003
17.   Susan Elizabeth Phillips - TO MUSIAŁEŚ BYĆ TY  Amber,  2002

6 komentarzy:

  1. Ogromny stosik! A raczej stosisko:) Gratuluję imile spędzonego czasu przy lekturze życzę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik! Ja także życzę miło spędzonego czasu przy czytaniu.
    Zapraszam do mnie
    http://czytamsobie-jasmina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, wieeeeeeeeelki stos! Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, dzięki, dzięki! :D
    Tylko kiedy ja to wszystko przeczytam?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ciekawi mnie ile Cię kosztował ten stosik...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie wykładałam kasy przy jednym podejściu... więc nie bolało zbyt mocno ;) A podsumowując cały stos... wcale nie kosztował zbyt wiele. Właściwie to za równowartość nie mogłabym kupić w księgarni nawet dwóch książek w średniej cenie.

    OdpowiedzUsuń